ISO 9001:2015
Sistem upravljanja kvalitetom
Model za upravljanje organizacijom koji sadrži elemente projektiranja, razvoja, proizvodnje, ugradnje i servisiranja. Koristi se kada organizacija želi organizirati i certificirati svoj sistem upravljanja kako bi bila sposobna za projektiranje, razvoj, proizvodnju, ugradnju i servisiranje svojih proizvoda i/ili usluga, a samim time i prepoznavanje i udovoljenju zahtjeva, potreba i očekivanja kupca.
Konsultantske usluge
Konsultantske usluge uključuju sve aktivnosti uspostave sistema do certificiranja:
- 1. Snimak stanja
- 2. Osnovno osposobljavanje
- 3. Definisanje procesa
- 4. Izrada dokumentacije
- 5. Primjena sistema
- 6. Osposobljavanje internih auditora
- 7. Provjera usklađenosti sistema
- 8. Rješavanje neusklađenosti u sistemu
Razlozi za primjenu
Sistem upravljanja kvalitetom može pomoći organizaciji da:
- - prepozna zahtjeve, potrebe i očekivanja kupca
- - projektira proizvode i usluge prema tim zahtjevima
- - dobavljači isporučuju dobre materijale i usluge
- - su sve aktivnosti od naručivanja do isporuke dobro planirane
- - se smanji broj reklamacija kupaca
- - poraste efikasnost i produktivnost
- - se lakše identificiraju i uklanjaju nedostaci kvalitete
- - dobije veće povjerenje kupaca i ugled na tržištu
- - dobivaju dobre materijale, ispravne podatke i informacije
- - su oprema i alati prikladni i u dobrom stanju
- - dobivaju nužne upute i osposobljavanje
- - su potrebne stvari i informacije lako dostupne
- - je radno mjesto čisto i dobro organizovano
- - dobivaju pomoć u otklanjanju prepreka za dobro izvršenje posla
0
0